Follow on Bloglovin

Friday, September 6, 2013

Brukthandel + Monki

Koser meg hos kiropraktoren for tiden. Har seg slik at jeg har fått en betennelse i høyre side av nakken, slik at den har låst seg helt. 20 min med ising hver dag, og lite hodebevegelser. Ellers har jeg det veldig fint, og kunstlinja er fortsatt like gøy.

Etter skolen i dag dro jeg og et par jenter i klassen til brukthandelen, Shalam, som er her i byen. Har ikke handlet noe særlig på slike plasser tidligere. Egentlig aldri. Men det skal ikke undervurderes, man kan absolutt finne skatter. Kom hjem med blazer, cardigan og sko. Alt dette kom på 130,-, helt fantastisk. Kikket litt rundt i andre butikker etterpå, og fant en burgunderrød strikkegenser fra Monki. Jeg elsker burgunder.

Shalam




2 comments:

  1. Veldig fint! Den bruktbutikken må jeg være med til en gang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk, Hedda! Veldig fornøyd! Og ja, håper jeg får besøk av deg, slik at vi kan gjøre det! :)

      Delete